irisvandenborne.reismee.nl

Is er nu alweer een week voorbij?

Yassas!

Er is weer een week voorbij, en ook deze is voorbij gevlogen. Vandaar ook dat jullie pas zo laat wat van mij horen. We gaan hier al lachend de dagen door, heerlijk. Van de week hebben we zo iets vets gedaan: we zijn gaan nachtzwemmen. Gewoon, omdat het kan. Toen we terug op stal waren hebben we onder de sterren geslapen. Kun je je voorstellen hoe ontzettend mooi dat is als het volle maan is? Wij hadden dat geluk. We hadden wel een klamboe boven ons hangen, anders word je hier levend opgegeten door de muggen. 's Morgens zijn Amelia en ik om 5u uit ons bed gesprongen (ja uit ons bed, want het begon te waaien en toen waren de klamboe's overal, behalve waar ze hoorden te zijn) om de zonsopgang bij het strand te zien. Een woord: wauw. WAUW. Totally worth it.

Afgelopenweek heb ik verder eigenlijk helemaal niks gedaan. We hebben met z'n allen veel tijd bij het zwembad of op het strand doorgebracht omdat het gewoon te warm is om iets te doen. Met een gevoelstemperatuur van 37 graden heb je eigenlijk nergens echt behoefte aan. Maar dat neemt niet weg dat ik evengoed een gezellige week heb gehad.

Deze week heb ik een nieuwe kamergenoot gekregen. Haar naam is Kim en komt ook uit Nederland. Helaas vertrekken Elina en Linda dit weekend, dus dan blijven we nog maar met 5 meisjes over. Super jammer! Ik ben benieuwd wanneer er weer een nieuw meisje bij komt...

Ik denk dat ik langzaamaan een beetje moet gaan plannen voor mijn to-do-list. Ik wil namelijk nog super graag naar het strand van Preveli, Rethymnon en naar Samaria Gorch. Met nog maar anderhalve week te gaan zal dit krap worden! Maar we doen ons best. Mocht ik tijd over hebben wil ik ook graag nog naar Balos. Who knows.

Vanmorgen hebben we met een paar meiden een strandrit gemaakt. Ik dacht slim te zijn en de GoPro op mijn cap te zetten, is hij halverwege uitgevallen omdat hij niet meer genoeg batterij had #blond. Ik heber verder niet meer naar gekeken, dus ik ben benieuwd hoe het filmpje er uiteindelijk zal uitzien.

See you soon! Veel liefs, Iris

Reacties

Reacties

Riet Brouns

Hallo nog eens met Oma. Je kunt boeiende reisverhalen schrijven dat mag gezegd worden!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!