irisvandenborne.reismee.nl

Malta - week 4

Hiiiii!

2 blogs op 1 dag! Hebben jullie even geluk. Niet dat ik de afgelopen week veel mee heb gemaakt hoor. Woensdag was ik weer terug in Malta. Toch wel weer fijn om terug te zijn, het weer is hier toch wel een stukje beter. Lees: gemiddeld 28 graden. Ennnn, we zitten eindelijk in ons nieuwe appartementje! Ik was zo blij. Ik heb gelijk mijn kamertje een beetje gepoetst en ben daarna begonnen met mijn kamer inrichten. Niet dat er veel in te richten was... De fotolijstjes enzo moesten nog gehaald worden. Die avond ben ik wel nog even lekker naar de schoonheidsspecialiste gegaan voor mijn nagels te laten doen, even lekker een momentje voor mezelf!

Donderdag was hier (alweer) een feestdag, dus hadden we vrij op stage! Die Maltezers hier hebben echt voor alles een feestdag. Hoewel dit wel de laatste is tot en met kerstmis. Jammerrrr. 's Middags even gezellig naar de stad met Chelle om spulletjes te halen voor het huisje, en daarna nog samen gezellig boodschappen gedaan en samen gekookt.

Vrijdag, alweer bijna weekend. Na stage ben ik gelijk naar Nanon gegaan, we hadden namelijk 's avonds een bootparty. Samen hebben we lekker wat gegeten, en daarna zijn we richting Sliema vertrokken. De bootparty was erg gezellig, en daarna zijn we nog naar Footloose gegaan. Zaterdag was een beetje een beetje een dagje van niks. Lekker uitslapen en daarna heb ik de was in bad gedaan. Want ja, onze wasmachine is kapot. Daarna samen even naar de supermarkt en de groenteboer zodat we er even tegenaan kunnen.

Vandaag, zondag, is echt een rustdag. Ik ga zo nog eventjes een paar foto's van deze week en afgelopen week online zetten, daarna nog een wasje doen en verder nikssss.

Jullie horen snel weer van me! Kusjes