irisvandenborne.reismee.nl

Malta - week 6.1 en 7

Hey lieverds!

Jullie zullen wel denken: "week 6.1 en 7"? Tja... Wat zullen we zeggen. Volgens mij ben ik niet de beste blogster die er is "doe ik morgen wel, morgen schrijf ik echt een blog!" Ja hoor Iris... Niet dus. Oeps, sorry! Ik denk wel heel veel aan jullie hoor, hihi. Soms heb ik de tijd gewoon niet (slechte smoes Iris, je hebt super veel tijd, meer tijd dan in Nederland). Oké ik zal eerlijk zijn, soms weet ik gewoon echt niet wat ik moet schrijven but I did it! Dus aanschouw: week 6.1 en 7.

Week 6.1 dus. Week 6 was zo een fijne week! De zon scheen eindelijk weer, op stage maakte ik lange dagen, en op donderdag zou Luc weer landen! Daar keek ik ZO ontzettend naar uit. Deze keer had ik geen extra dagen vrij gevraagd, maar had ik ervoor gezorgd dat ik overuren had. Deze heb ik vrijdag en maandag ingeleverd, zodat we optimaal konden genieten van elkaar. En dat hebben we zeer zeker gedaan! Een half dagje werken, en daarna samen op pad. We hebben zoveel leuke dingen gedaan samen! We hebben ook de nodige bloopers gehad, maar je kunt eigenlijk ook niet anders verwachten van ons. Ik verklap nog niet te veel, want de dagen met Luc krijgen jullie te lezen in week 6.2. "Aha, vandaar 6.1 en 6.2" Ja ja, precies dat. Het is het wachten waard, geloof me. Heb nog eventjes geduld Luc zal zijn best doen voor een leuk blogje voor jullie te schrijven. "Luc?" Ja Luc! Ben benieuwd naar zijn schrijfkunsten.

"En week 7 dan, Iris?" Week 7 was een week met de nodige tranen, ik ga er niet om liegen. Dinsdag had ik (stiekem) een dagje vrij genomen, zodat Luc en ik 's morgens nog iets leuks konden doen want om half 6 's avonds zou hij weer naar huis vliegen. Zoals Winnie the Pooh zou zeggen: How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard. Het was alles behalve gemakkelijk, maar de toekomstplannen houden ons gaande. Over 6 weken is hij weer hier, en daarna gaat het snel. Vrijdagochtend kreeg ik het droevige bericht dat zijn oma diezelfde nacht is overleden. In gedachten ben ik bij hun, maar op zo een moment wil je echt heel graag even naar huis. Helaas gaat dit niet, maar er is geen moment dat ik niet aan ze denk. Shit happens, maar het mag nu ondertussen wel een beetje voorbij zijn.

Om de week toch nog een beetje leuk af te sluiten, gaan we vanavond naar Birgufest - Birgu by Candlelight. Heel het dorpje is vanavond verlicht door kaarslicht, ik denk dat dit zo mooi is! Ben echt benieuwd, ik heb er zin in. Maar nu eerst: de grote schoonmaak. Het is nodig, geloof me. Wens ons succes! En tot snel.

Liefs, Iris

Reacties

Reacties

mama

Nog heel even meisje. Het zijn nu nog twee weken totdat wij komen. Daarna krijg je bezoek van Luc en zijn familie en daarna gaat het snel.
Mooie foto's die je op je blog hebt staan.
Tot gauw XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!