irisvandenborne.reismee.nl

Het mooie Georgioupolis

Hoi allemaal!

Mijn eerste verhaaltje schrijf ik op een ligbedje aan het strand. Één woord: wauw. Wat een mooie omgeving. Het strand is zo schoon, het water is helder blauw en de temperatuur is precies goed. De gemiddelde temperatuur voor de komende 2 weken is 26 graden, ideaal dus.

Gisterenavond ben ik laat aangekomen op de ranch, om 12 uur op precies te zijn. Het overstappen in München en Athene was allemaal hartstikke prima gegaan. In het huisje waar ik zit, zitten momenteel nog 6 andere meisjes: 2 Nederlandse, 2 Finse, 1 Zwitserse en 1 Amerikaanse. Lekker multiculti dus. Het is eventjes omschakelen omdat onze main language Engels is, maar dat komt uiteindelijk wel. Al doende leert men zullen we maar zeggen.

Omdat ik gisterenavond zo laat pas ben aangekomen, hebben ze me vanmorgen laten uitslapen. Niet dat dat ging, aangezien we een moederuil hebben met jongkies boven op het dak. Het klinkt een beetje als een kat die een varken vermoord. Kun je je dat voorstellen?

Vanavond word ik ingewerkt. Ik heb al een rondleiding door de stal gehad en ben al aan de paarden voorgesteld vanmorgen, maar vanavond mag ik mee op buitenrit. Het is de bedoeling dat ik backguide ben, zodat ik zie hoe alles er aan toe gaat en wat de route precies is. Ik heb er zo veel zin in!

Ik probeer jullie zo snel mogelijk weer wat te laten weten. Groetjes vanuit Georgioupolis!

Veel liefs, Iris

Reacties

Reacties

Marlies

Geniet ervan Iris! Houdt je logboek goed bij zodat wij op de hoogte blijven!

De papa

Geniet ervan meid en hou ons op de hoogte van je avonturen!

Truus

Leuk om zo snel al iets te lezen van jouw avontuur. Geniet????????

Brigitteschaart@hotmail.com

Super gaaf Iris Go for it and enjoy????

Brigitteschaart@hotmail.com

??? Moet x zijn ha ha hij neemt de emotions niet over

jut

Yoo jull! Super fijn om iets van je te lezen! Maak der get onvergeatelijks van.. en mien leste opdracht maak rare geluiden met de angere girls doa ???????? vb. (n uil noadoan dea klinkt alsof n kat n varken vermoordj) xx jut #8

oma annie

gelukkig ben je goed aangekomen was wel een zware dag geniet er nu maar van groetjes oma

Mama

Zo te lezen en te zien gaat het helemaal goed komen daar. Veel plezier en geniet ????

Marijan

Leuk Iris! Het gaat vast leuk worden met zoveel enthousiasme! Geniet er van! Lieve gr. Marijan

Sjaeke

Fijn des se good aangekomen bist! Maak d'r get sjoens van en vergeat neet te genieten!! Ein tip:wacht nog mer ff met die geluiden van Jut, dich mos nog eine moandj mit die minse samenleave (-; aawhhwww!

Riet Brouns

Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt daar.Is het eten ook lekker? Een heel gezellige tijd en geniet er maar van!!!
Opa en Oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!