irisvandenborne.reismee.nl

Eerste bloggie van dit jaar

Hi people!

Reisblogje 1 van dit jaar... Ik had deze al veel eerder willen schrijven, maar WAT. EEN. DRUKTE. Echt absurd. Ik zal jullie even vertellen wat er aan de hand is.

Zoals de meeste nog wel weten van vorig jaar, is dat we constant met 7 à 8 meiden hebben gezeten. Iedereen hiervan mocht op en strand en wist hoe alles in zijn werk ging. MAAR, dit jaar: chaos. We hebben op dit moment maar 6 meiden, waarvan er maar 4 op het strand mogen. Wat dus resulteert in dubbelshifts. Maw: 's ochtends vroeg je bed en 's avonds laat erin omdat je laat terug komt van stal.

Wat nog meer chaos met zich meebrengt is de verhuizing. Vorig jaar zaten we in Georgioupolis, dit jaar in Kavros. Ligt ongeveer 5km van elkaar af. De stal ligt op ongeveer 10 minuten lopen van ons appartementje af. Hier hangen dan ook wel weer voordelen aan vast: we hebben een koelkastje en oven die we vorig jaar niet hadden, de douche is gewoon binnen en niet buiten naast de uilen van vorig jaar én we hoeven niet meer over die kiezelweg naar boven en onder. VET CHILL.

Maar goed, alle chaos even achterwegen gelaten: wat voelt dit als thuiskomen zeg ik ben zo blij dat ik weer terug ben. En ik weet ook zeker dat Beau en ik, als we samen over een paar jaar gaan, een geweldige tijd gaan beleven. Het weer is hier echt perfect. De eerste paar dagen dat ik hier zat zaten we in een hittegolf, maar die is nu weer over. Gemiddeld is het hier 34 graden maar tegen het eind van de week zullen we waarschijnlijk de 37 graden aantikken. Lekker warmmmmm.

Ik heb dit jaar, jammer maar helaas, nog niet op het paard gezeten. Maar dat komt nog wel! We hebben momenteel super veel beginnersritten en Kristy heeft me gisteren pas de nieuwe weg naar het strand kunnen laten zien, dus snel zal ik weer op het strand te vinden zijn! Niet dat ik nog niet op het strand ben geweest met de paarden hoor... Dit jaar hebben we namelijk iets nieuws: ride&swim. Je stapt met de klanten op het paard naar het strand, daar mogen ze zwemmen met de paarden en daarna stap je weer naar huis. Super chill. Voor de klanten dan hahaha. Want stiekem heb ik de dag daarna best last van spierpijn. Maar shhht, niemand zeggen. Het meeste wat ik tot nu toe op 1 dag heb gelopen is rond de 25km. Fijn de been- en bilspiertjes trainen.

En verder... Maak ik op dit moment eigenlijk niet zo heel veel mee. Het is vooral veel werken en anders chillen in het huisje of op het strand. Gelukkig zijn de andere meiden hier mega leuk dus mijn tijd krijg ik wel om. No worries. In de loop van de komende 2 weken komen er ook weer nieuwe meiden bij, dus zal het wel rustiger worden.

Dat was het wel even tot nu toe. Ik probeer jullie van de week nog een keer op de hoogte te stellen hoe alles hier is, maar ik beloof niks. Eventjes kijken hoe alles loopt maar ik zal mijn best doen!

Veel liefs, een dikke kus en doe iedereen de groetjes van mij,

Iris






Reacties

Reacties

Oma Annie

hallo Iris dus dit jaar geen vakantie gevoel jammer he!! groetjes Oma Annie

Mama

Hoi meisje,

Fijn om te lezen dat je je daar zo op je gemak voelt. Ik denk dat wanneer er over een paar dagen enkele meisjes bijkomen je voldoende tijd zult hebben om je te ontspannen. Geniet van de mooie en warme dagen!

Opa en Oma

Lieve Iris,
Zo te zien heb je het prima naar je zin! Veel plezier nog

Dikke kus
Opa en Oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!